Sve je počelo 2002. godine kad je holivudska horor produkcija provalila da njihova nova zlatna koka leži na istoku. Naomi Vats filmom “The Ring”, rimejkom japanskog “Ringu” iz 1998. godine, obezbedila je sebi posao u narednih 10 godina. Psihološki horor blokbaster je bio okidač da se zapad kao pijavica nakači na istočnjačke elemente kletvi, veštičarenja i uhoda. Nije prošlo mnogo vremena, tačnije 2004. godine, i još jedan japanski rimejk “Grudge” sa Sarom Mišel Geler u tri dela narednih pet godina isisavao je novac na bioskopskim blagajnama. Šta uraditi u 2020. godini kad više ideja nema i sve što je moglo da se rimejkuje, rimejkovano je? Rimejk još jednom, pa ko živ, a ko mrtav.
Svima je jasno kao dan da je filmska industrija poklekla usred eksplozije televizije i striming servisa. Bioskopske blagajne u životu još uvek održavaju blokbasteri koji su uglavnom adaptacije stripova, rimejkovi starih filmova ili nastavci popularnih filmova. Hiperprodukcija serija će se uskoro obiti o glavu svim servisima koji napadaju da ih plaćamo mesečno, a za to vreme film će i dalje pokušavati da na račun stare slave navuče ljude u bioskop.
Blago Dedi, pročitaj i ⇓
Reakcije na film “Doctor Sleep”: Najbolja adaptacija Stivena Kinga ikada
“The Grudge” po četvrti put. S tim što ovog puta u rediteljskoj stolici sedi Sam Raimi. Pola čovek, pola “Evil Dead” će u januar 2020. godine pokušati da oživi čuvenu fanšizu i da joj da novi život starom forom – žena sa dugom crnom kosom koja može jako dugo da podriguje.
Trejler deluje kao izdanak horora s početka 21. veka i osim imena Sam Raimi bojim se da ovde nema više ničega. Ostaje da vidimo.