Album Bijonse i Džej Zija je pokazatelj kakvi smo ljudi postali

Kad Bijonse izbaci novi album u američkim medijima i među narodom nastane histerija. I pre nego što neko izgovori: “Bože, glupi Ameri”, treba da ima na umu da i mi imamo istu takvu zbog koje jedan deo našeg veselog naroda pada u nesvest, nestrpljivo je čeka ispred sudnice, plače ispred vile na Dedinju kad joj policija zakuca na vrata zbog utaje poreza i sumnjivih radnji. Što bi rekli – isto sranje, drugo pakovanje. Doduše, ovo zapadno pakovanje je bolje vakumirano i ima lepši omot.

Vođeni starom dobrom forom marketinški duo Bijonse i njen suprug Džej Zi bez najave i fanfara objavili su zajednički album pod nazivom “Everything is Love“. Muzička kutija porodice Karter sastavljena od devet pesama je isključivo dostupna korisnicima striming servisa Tidal čiji je vlasnik Džej Zi. Reper je onaj lik u tunelu Zelenog venca ili kod Ušća koji valja diskove filmova koji nisu ni u bioskopu (zeznuli ih torenti) – daj šušku meni za ekskluzivu. 

Muzički duo je prototip moderne pop kulture i trendova. Kakvi vlasnici, takav i album. Nisu vam potrebne dve čiste u glavi da znate da živimo u trenutku najveće laži. Ljudi više vremena provedu nameštajući se za Instagram i sređujući fotografiju nego što se zaista posvećuju sebi. Deviza je – prodaj se dok još može jer posle je rasprodato.

Prodajemo intimne momente, važne trenutke, pa čak i deo tela za dž. E, pa porodica Karter je skupo naplaćuje.

“Everything is Love” je još jedan od onih muzičkih albuma sa osvrtom na političku klimu u Americi, prava Afroameričke populacije, policijske brutalnosti i ono najbitnije prodavanje magle. Bijonse i Džej Zi su od publiciteta napravili pretencioznu umetnost predstavljajući sebe kao viša bića – Kanje Vest sad plače jer već duže vreme ubeđuje ljude da je on Bog, ali prc. 

Bijonse je večita žena, majka, kraljica koja kad zatrudni to se desilo dodirom božanske pedagoške ruke. Džej Zi je bog otac za pronalaženje mladih talenata koje pretvara u zlatne koke.

Bračne frke, snimci makljanja u liftu na Met Gali, javno priznanje prevare su bili šlagvort da se naprave tri albuma. Bijonse je svoje muke ispevala u “Lemonade”, Džej Zi na albumu “4:44” i za kraj triologije zajedno nam PJEVAJU, REPUJU I STEPUJU kako je sve to ljubav, kako im je dete spasilo bračni život, kako je ona gazda u kući i na poslu, a on se kaje, brine i bori za porodicu.

Imam osećaj da im se i dete smorilo od te priče.

I tu smo – ovo smo postali, verovali ili ne. Samo što oni zarađuju na svojoj tužnoj životnoj priči i snimaju spotove u Luvru, a mi sirotinja isto to radimo dok nižemo od suza bisere u statusima na Facebook-u i slikamo se u Muzeju iluzija jer sve je to ljubav. Mi smo se prodali za lajkove, a oni za pare. Takvi smo ljudi postali.

Pročitaj i:

Sve što treba da znate o Jessie Ware pre nego što nastupi u Beogradu

Lily Allen album “No Shame”: Da li ima ljubavi posle razvoda?

Najčitanije

Pročitaj još