Delo Luisa Kerola “Alisa u zemlji čuda” je mnogo puta i na mnogo načina iskorišćeno u savremenoj kinematografiji. Psihodelija dečjeg uma, bekstvo u ubraziliju i izvetoperena verzija realnosti su savršeno primenljivi na moderno društvo u kojem su pojedinci postali robovi sveta koji im se ne dopada i digitalnog sveta koji im je nametnut. U debitantskom ostvarenju Alise Vadington najgora noćna mora počinje buđenjem u pastelnom svetu prepunom žena i sve su dovedene da postanu bolja verzija sebe. Kao što smo svi mi bolja verzija sebe na društvenim mrežama, tako je ovo idealna prilika da konačno postanemo nešto što nismo. U ovom slučaju zemlja čuda nije zemlja u kojoj um želi da se sistemski odvoji od detnjstva, već da se vrati u njenu bajkovitu verziju.

Film “Pradise Hills” prati lik Eme Roberts i načelnice škole Mile Jovović koja pod svojom šapom kontroliše mlade devojke koje su roditelji poslali savršena verzija sebe. Problem je što devojkama niko nije rekao da će krvavo platiti svoju transformaciju.

Negde na putu između epilepsije šarenih boja, cveća, proleća i ljudske psihe koja ne može da se pomiri sa pritiskom okoline koja zahteva od nje da kontroliše svoje porive i ekspresiju stoje Rajska brda. Na ovom mestu svaku želja mora biti ubijena, svaka lična i sebična potreba ugašena, ali fasada mora biti blistava i poželjna.


Blago Dedi, pročitaj i ⇓

Od kreatora “The Leftovers” stiže nam serija “Mrs. Fletcher”


Kao i svaka priča koja počinje na cakan i simpatičan način, poput osobe koja nam se osmehuje i niže lepe reči, krije grimizno zlo koje bi najradije da ubije ono što nas čini ljudskim bićima.

“Pradise Hills” zvanično debituje u bioskopima i striming servisima 1. novembra, a do tada ostaje da sačekamo da li će rediteljka Alisa Vadington pogiditi žicu kao što je sa kratkim filmom “Disco Inferno”.