Osma sezona “Game of Thrones” četvrta epizoda: Dobro došli u pakao

Ukoliko vas još uvek muče pitanja o Kralju noći, uzaludno ih postavljate. Game of Thrones je odlučio da nastavi dalje bez dodatne ekspozicije – šta, kako i gde? Čitava priča o padu vojske sa dubokog severa zaokružena je u trećoj epizodi. Serija nam je u ranijim sezonama predstavila genezu nastanka belih hodača i njihovog vladara. Deca šume su bila ta koja su napravila kralja noći kako bi se odbranila od prvih ljudi koji su zakoračili na njihovo tlo. S obzirom na to da se njihova ideja otela kontroli i da je odbrana postala zla kob za njihovo postojanje, šumske vile su bile prinuđene da se udruže sa običnim smrtnicima kako bi se odbranile od noćnog stvorenja. Kralja noći su napravila deca šume valerijanskim čelikom koji mu je na kraju došao glave, ubodom u slabo mesto u oklopu sečivom iste strukture od strane Arje Stark – čime je krug zatvoren. Sva stvorenja koja je podigao iz mrtvih zajedno sa njim su otišla na neko drugo mesto njegovim padom – jer moć kreatora je nestala onog trena kad njega više nije bilo.

Pitanje koje se postavlja, a koje evidentno serija čuva za sam kraj je – kakva je veza između Brena Starka i kralja noći, tj. zašto je ledeni čika došao baš po njega da ga lično i personalno obezglavi. Prva naznaka je Brenova rečenica koju izgovara u četvrtoj epizodi: “Ja nisam Stark, oni nisu moja porodica, ja živim u prošlosti“. Deo priče koji jako muči one koji gledaju Game of Thrones je za sada na pauzi. Postoji zebnja da neće dobiti odgovor na pitanje, mada kreatori su istakli da još uvek nije gotovo što se tiče kralja noći i njegovih sluga jer razrešenje se očekuje u poslednjoj epizodi.

I sad smo tu gde jesmo – tehnički još malo pa gotovo. Četvrta epizoda Game of Thrones je jedna vrlo neobična mešavina svega i svačega što je uspelo da stane u 72 minuta.

Kao na singerici tempo ubrzano korača ka sledećem problemu ostavljajući u snežnoj prašini pokojnike koji su položili svoja tela za Zimovrel. Sa jedne strane pasivna-agresija na relaciji Sansa Stark i Deneris Targerijen koja ne sluti na dobro, u sredini saznanje o rodbinskoj vezi Džona Snoua i Deneris koja se širi kao gadan trač i u drugom uglu Sersi Lanister koja možda deluje kao laka meta posle pobede Zimovrela nad ledenim mrtvacima, ali zlokobna žena ulazi u rat sa kečevima u rukavu, negirajući da je njeno vreme isteklo i da neće biti vladarka sedam kraljevstava.

Zašto je treća epizoda Game of thrones mračna i kako da se reši problem

Treća epizoda “Game of Thrones”: Zanemiš od užasa i katastrofe

Obrt u poslednjoj sceni “Game of thrones” je imao smisla: Fora koja nam je promakla

Muti se voda oko Deneris koju koliko god da narod voli ne može je spasiti jer će je njeni najbliži, po svoj prilici, izdati pre nego što joj se noga približi prestolu.

Vrlo zabavna dinamika oko, pa igre prestola, pomalo ispašta zbog nekih ljubavnih momenata između likova kojima nije ni vreme ni mesto i generalnoj narativnoj psihodeliji radnje koja se prebrzo prebacuje sa jedne tačke na drugu. Vrlo je vidljiv deficit vremena i da je Game of Thrones potrebno mnogo više da se razgradi i bude temeljniji. Ali, tako je kako je.

I dalje je zabavno, nekoliko događaja pred kraj epizode nagoveštavaju potpuni pakao u finalu i mora se priznati, bez obzira na sve, koliko god da volimo seriju, činjenica je da je slabija nego njena starija braća (prethodne sezone).